7 Haziran 2013 Cuma

Olabilecek Senaryo...


Her transfer döneminde gazetelerin,  gazetecilerin üreticiliği göz dolduracak cinsten... Şimdi de, Carlinhos Galatasaray'ın gündeminde... Gündeminde de, bu haber gazeteyi okumak için iyi bir neden değil ki? Bakkalın, gazetecinin önünden geçen adam spor gazetesine baktığında, "CARLINHOS TRANSFERİ" gibi başlıklar gördüğünde yine aynı su, aynı hamam der kafasından... Ama mesele onu ilginç kılmak olmalı ki zaten çoğu gazete bunları hep yaptı ve yapacak... Satması lazım sonuçta o gazeteyi... Bunun için de olayı enteresan sunmak lazım...

Olabilecek senaryo ise şöyle:

Carlinhos, Türkiye'de top oynadığını bildiği için ilk önce Alex'e telefon açar... Ancak Alex Türkiye konusunda konuşmayı reddeder... Daha sonra da bilgi alamayan Carlinhos, Alex'ten takım arkadaşı Lincoln'ün numarasını ister...
Carlinhos, Lincoln'ü arar... Ancak Lincoln cevap vermez... En sonunda da Roberto Carlos'u aramayı düşünür... Hali hazır Sivasspor'a da transferi gerçekleşmişken...

Carlinhos: Alo Carlos abi! Nasılsın iyisin?
R.Carlos: İyiyim iyiyim, sağol, ne soracaktın?
Carlinhos: Abi benim Galatasaray'a gitmem hakkında sorularım vardı... Nasıl bir kulüp ora ya? Sen de şimdi Türkiye'ye gideceksin, bildiklerin neler abi?
R.Carlos: Valla o kulüp 13 yıl önce beni futboldan soğutmuştu, Süper Kupa'yı bizi yenip almışlardı... Sonra Fenerbahçe'ye gittiğimde kavga filan etmişlerdi maçta baya...
Carlinhos: Naptın abi ya? Ne diyosun?
R.Carlos: Sen bence arayıp Elano'ya sor, o oradan en son gelendi... Bilir belki birşeyler...
Carlinhos: Sağol abi!

Carlinhos Elano'yu da arar...
Elano: Ne vardı?
Carlinhos: Abi ben Galatasaray hakkında soru soracaktım sana?
Elano: Ha şu takım... Valla beni orada çok iyi karşılamışlardı... Haldun diye bir adam beni transfer etmişti... Ama ben oraya sadece düzenli oynamak için gitmiştim... Dunga, sen eğer sürekli oynamayı başarırsan, seni Brezilya Milli Takımında, Güney Afrika'daki Dünya Kupası'na götüreceğim, dedi... Ben de oraya gittim, sürekli oynamaya çalıştım... Sonra baya bişiler oldu, son sezonumda 3 teknik direktör ile oynadım... Hatta 2. teknik direktörüm, Misimoviç'i sakız çiğnedi diye kadrodan attı! Garip yerler oralar...
Carlinhos: Vay vay... Herkes kötü şeyler anlatıyor... Ne olacak benim durumum ya?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder